FAQ
- Jsme větší skupina lidí a rádi bychom si pronajali některý z VIP boxů na vybranou akci, je to možné?
-
Ano, pro více informací prosím kontaktuje obchodní oddělení, kde Vám sdělí bližší informace: viphospitality@bestsport.cz.
- Mám dotaz ke svým vstupenkám. Koho mám kontaktovat?
-
O2 arena není prodejcem vstupenek. V této věci prosím kontaktujte jednoho ze dvou oficiálních prodejců vstupenek do O2 areny společnosti Ticketmaster či Ticketportal.
- Potřebuji podrobnější informace o akci, která se u vás pořádá. Koho mám kontaktovat?
-
Pokud nenajdete potřebnou informaci na našem webu, kontaktujte pořadatele akce, kterého uvádíme u každé. V případě, že je pořadatelem akce společnost Bestsport, a.s., využijte náš Kontaktní formulář.
- V kolik hodin končí koncert/akce?
-
U některých akcí je tato informace přímo na našich stránkách uvedena. U ostatních akcí prosím kontaktujte pořadatele akce. Ten je na o2arena.cz uveden u každé akce, která se u nás koná.
- Můžu přijít na koncert s fotoaparátem, deštníkem, batohem…?
-
Kompletní seznam zakázaných předmětů uvádíme v sekci Zakázané předměty v O2 areně. Doporučujeme si tento seznam pečlivě prostudovat před návštěvou O2 areny. Případně využít naši Úschovnu (Depozit). Více informací o ní najdete v sekci Úschovna (Depozit).
- Pojedu k vám poprvé. Jak se k vám nejlépe dopravit?
-
O2 arena je skvěle dostupná hromadnou dopravou. Proto prosím využijte možnost dopravy metrem, tramvají či vlakem. Stanice všech druhů dopravy jsou v bezprostřední blízkosti. Podrobnosti najdete v sekci Jak se k nám dostanete.
- Potřebuji pro vstup vytištěnou vstupenku nebo stačí vstupenka v mobilu?
-
Turnikety v O2 areně a také v parkovacím domě umí zpracovat čárový kód také z displeje mobilu. Není tedy třeba mít elektronickou vstupenku ani případný parkovací lístek vytištěné.
- Můžu si u vás ověřit pravost svých vstupenek?
-
O2 arena není prodejcem vstupenek a nemá k dispozici žádný nástroj, jak ověřit platnost vstupenek zakoupených na jiných místech. Oficiálními prodejci vstupenek pro akce v O2 areně jsou společnosti Ticketmaster a Ticketportal. Při nákupu v těchto sítích Vám garantujeme pravost vstupenek.
- Je možné v O2 areně parkovat?
-
Všechny informace o parkování v našem Parkovacím domě najdete přímo na našich stránkách. Také informace o tom, jak se dají parkovací lístky zakoupit.
- Mohu se někde v blízkosti O2 areny ubytovat?
-
Ano, doporučujeme STAGES HOTEL Prague, který je ihned vedle areny Oficiální web | STAGES HOTEL Prague, hotel O2 arena Praha, hotel O2 universum.
- Kde zakoupím parkovací lístek do parkovacího domu?
-
Parkovací lístek je možné zakoupit u obou oficiálních prodejců Ticketmaster a Ticketportal. Není vyloučeno, že na termín, který hledáte, je parkování již zaplněno.
- Parkovací dům je v den akce již vyprodán. Kde mám zaparkovat?
-
Pokud již nejsou v nabídce místa k předprodeji, je možné přijet bez rezervace a zaplatit až na místě. Ovšem v takovém případě nemůžeme zaručit, že bude volná kapacita. U velkých akcí se dá předpokládat, že si návštěvníci zakoupí parkovací lístek spolu se vstupenkou a kapacita se zaplní.
Další variantou je zaparkovat v Galerii Harfa, případně na Černém mostě a dojet cca 10 minut metrem a k O2 areně dojít ze stanice metra Českomoravská pěšky. Pokud využijete Parkovací dům, nemůžeme bez předem zakoupeného parkovacího lístku garantovat volné parkovací místo.
- Je možné v O2 areně koupit jídlo a nápoje?
-
Při návštěvě O2 areny se můžete občerstvit v některém z našich mnoha stánků s občerstvením, prostory nabízí také restauraci. Podrobnější informace najdete v sekci Kde se najíst.
- Máte ztráty a nálezy? Při návštěvě u vás jsem něco ztratil(a).
-
Veškeré ztráty a nálezy řeší kolegové z dispečinku O2 areny. Obraťte se proto prosím na e-mail dispecink@bestsport.cz. Hned do úvodního mailu specifikujte ztracenou věc i možné místo ztráty.
- Je možné v průběhu akce halu opustit a opět se do ní vrátit?
-
Obvykle na běžné akce, jako jsou například koncerty, není možné halu opustit a vrátit se. U některých akcí, které mají celodenní charakter, to obvykle umožněno je.
- Platí mé původní vstupenky také na nový termín posunuté akce?
-
Zakoupené vstupenky na původní termín zůstávají obvykle v platnosti a není potřeba je vyměňovat, pokud u akce na našich stránkách není uvedeno jinak. Totéž platí i pro parkovací lístek.
- Koncert byl zrušený, vrátíte mi zpět peníze?
-
Vstupné v takovém případě vrací prodejce vstupenek, tedy společnosti Ticketmaster a Ticketportal. Obvykle se vracejí tak, jak byly zakoupeny. Fyzické vstupenky zakoupené v pokladnách na těch stejných místech. Elektronicky zakoupené vstupenky budou refundovány automaticky. Pro podrobnější informace kontaktujte společnosti Ticketmaster či Ticketportal.
- Musí mít i malé děti vlastní vstupenku?
-
Ano, do O2 areny musí mít každý návštěvník, nehledě na věk, svou vlastní vstupenku.
- Mám zájem o VIP vstupenky. Na koho se mohu obrátit?
-
Pokud máte zájem zažít jedinečný komfort VIP patra, jehož součástí je bohatý catering včetně vybraných alko a nealko nápojů, pak se prosím obraťte na náš klientský servis, kde Vám sdělí bližší informace o dostupnosti vstupenek a možnostech nákupu. Kontakt je KlientskyServis@bestsport.cz.
- Mám zájem o dlouhodobé členství na Klubovém patře, na koho se mohu obrátit?
-
Pro více informací se prosím obraťte na kontakt: viphospitality@bestsport.cz.